Klanten
Resultaten
Management Training
Door gerichte aansturing van het team is er een landelijke conversieverhoging bereikt van 1,2 %. Dit ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar met gelijk blijvende bezoekersaantallen.
“Mathilde geeft duidelijke en herkenbare praktijkvoorbeelden. Deze voorbeelden maken de inhoud concreet en laten de deelnemer reflecteren op zijn eigen praktijk.”
Yvonne Cantrell, Regiomanager
Claudia Sträter
“Waar een ander stopt, gaat Mathilde verder. Hierdoor heb ik echt geleerd naar mezelf te kijken.”
Miranda van den Akerboom-Grummel, Filiaalmanager
ICI PARIS XL
Verandertraject voor apotheken
16% omzetstijging van de handverkoop producten, de producten die zonder recept verkrijgbaar zijn in de apotheek. Daarnaast heeft er een cultuurverandering binnen het team plaatsgevonden van proceduregericht naar klantgericht werken.
“Mathilde laat deelnemers kritisch naar zichzelf kijken en legt de verantwoordelijkheid van de gedragsverandering volledig bij de deelnemer. Mathilde maakt ze bewust van het effect van hun gedrag. En de gevolgen hiervan op de organisatie, de collega’s en zichzelf.”
Godelieve van de Wijdeven, Manager Operatie en Zorg
Apotheekzorg
Teamcoaching
Productiviteit verhogen door het aantal FTE’s te verminderen van 7,2 naar 7,0 voor periode X. Daarnaast is er een stijging van 0,8% in de klanttevredenheidsscore bereikt.
“We zijn nog steeds druk, maar ik ervaar de werkdruk als minder hoog. Omdat we nu de onderlinge zaken eerder naar elkaar uitspreken.”
Apothekersassistente
Apotheek Wessels
Het effect na de training: “Er heerst een prettige sfeer in mijn team. Ze werken goed samen en zetten de klant centraal. Het aantal stuks per bon is aanzienlijk gestegen en daarmee de omzet.”
Dominique van Ooik, Filiaalmanager
ICI PARIS XL
Train de trainer
Landelijk gemiddeld 4% meer verkochte producten via de webzuil in de winkel. Dit is ten aanzien van het aantal producten in dezelfde periode vorig jaar. Zonder afbreuk te doen aan de bestaande winkelvoorraad.
“Mathildes enthousiasme werkt aanstekelijk. Gecombineerd met haar duidelijkheid maakt dat niemand achterover kan leunen. Zij geeft duidelijk de kaders aan en krijgt de deelnemers hierin mee.”
Inge van der Voort, Commercieel directeur
Nelson Schoenen BV